Відновленно функціонування ПЗ ''Кабінет суб’єкта подання відомостей''

Дата: 05.03.2025 14:08
Кількість переглядів: 227

На офіційному порталі ДРВ в мережі інтернет (https://www.drv.gov.ua) відновлено функціонування програмного забезпечення "Кабінет суб’єкта подання відомостей" для можливості надсилання суб’єктами подань відомостей періодичного поновлення в електронному вигляді з електронним підписом.

 

За посиланням для входу звертатись до відділу ведення Державного реєстру виборців апарату Первомайської райвійськадміністрації на електронну пошту: drv00@ukr.net .

 

Вхід до сервісу "Кабінет суб’єкта подання відомостей" та реєстрація в ньому можливе тільки з використанням електронного підпису (ЕП). Для роботи в ньому користувачу суб’єкта подання відомостей необхідно спочатку подати заяву на реєстрацію облікового запису. Для цього необхідно увійти до кабінету із ЕП та заповнити картку користувача. Після погодження (яке відбувається не автоматично, а працівниками СРР)  користувачу надійде відповідне повідомлення на електронну пошту, вказану при реєстрації. Якщо обліковий запис погоджено, можна розпочинати роботу в сервісі. Для завантаження відомостей періодичного поновлення призначений пункт меню "Відомості ПП". В кожному робочому екрані є довідка з його використання, яка викликається посиланням в правому верхньому кутку. Також передбачена можливість завантаження відомостей за результатами запиту та для виборчого процесу. 

 

Користувачам суб'єктів, що вже були зареєстровані раніше, до тимчасового припинення роботи АІКС ДРВ, повторно реєструватися не треба!

 

 

Сервіс "Кабінет суб’єкта подання відомостей" тільки виконує функції з доставки електронних документів та спрощує суб’єктам подання процедуру накладення електронного підпису та надсилання електронних документів.

У разі подання відомостей в електронному вигляді з електронним підписом подання на паперовому носії не подаються! (ч.14 ст.22 ЗУ "Про Державний реєстр виборців")

 

Якщо установа подає відомості як суб'єкт подання по декількох частинах (ч 3-12) статті 22 ЗУ "Про ДРВ" (наприклад - орган реєстрації + НСП; заклад соціальної служби + НСП), то необхідно зареєструвати декілька облікових записів відповідно до кожного типу суб'єкта подання відомостей. При цьому після входу до кабінету на кожній сторінці зверху буде присутній випадаючий список "Суб'єкт подання", де в переліку будуть один або декілька позицій відповідно до кількості зареєстрованих облікових записів. При виборі в цьому списку буде відбуватися перемикання між типами суб'єкта подання і, відповідно, буде змінюватися можливість подання відомостей періодичного поновлення відповідно до типу суб'єкта.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь