Оголошення про добір кандидатів для призначення на вакантну посаду провідного спеціаліста з питань соціально – економічного розвитку Благодатненської сільської ради
Благодатненська сільська рада оголошує про наявність вакантної посади провідний спеціаліст з питань соціально – економічного розвитку Благодатненської сільської ради -1(одна) штатна одиниця.
ОПИС ВАКАНСІЇ
Назва та категорія посади
Провідний спеціаліст з питань соціально – економічного розвитку Благодатненської сільської ради. Посаду віднесено до сьомої категорії посад в органах місцевого самоврядування
Посадові обов'язки
1.1. Виконує доручення сільського голови Благодатненської сільської ради , начальника відділу бухгалтерського обліку та звітності (далі - Керівництва) з питань, що належать до його компетенції.
1.2. За дорученням Керівництва взаємодіє з структурними підрозділами Благодатненської сільської ради, виконавчого комітету Благодатненської сільської ради , з постійними комісіями Благодатненської сільської ради, депутатами Благодатненської сільської ради .
1.3. Організовує та забезпечує контроль, аналіз та оцінку стану справ на відповідному напрямі діяльності.
1.4. Готує проекти листів до органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій з питань, що стосуються діяльності Відділу та постійної комісії Благодатненської сільської ради з питань фінансів, бюджету, планування соціально - економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва;
1.5. За дорученням Керівництва приймає участь у розробці та розробляє нормативно-правові акти Благодатненської сільської ради в частині, що відноситься до компетенції Постійної комісії.
1.6. За дорученням Керівництва забезпечує підготовку матеріалів на засідання постійної комісії Благодатненської сільської ради з питань фінансів, бюджету, планування соціально - економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва;
1.7. Здійснює доведення до депутатів – членів постійної комісії Благодатненської сільської ради з питань фінансів, бюджету, планування соціально - економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва документів, матеріалів, необхідних для належного виконання ними своїх депутатських обов’язків.
1.8. Формує копії документів по питанням, які виносяться на засідання постійної комісії з питань фінансів, бюджету, планування соціально - економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва Благодатненської сільської ради для подальшого зберігання та використання в роботі.
1.9 Забезпечує розробку перспективних планів , інвестиційних паспортів громади, соціальних паспортів розвитку громади, прогнози економічного й соціального громади на середньостроковий період, моніторинг та оцінювання( квартальна,річна) сільських бюджетних програм;
1.10 Формує базу проектів, які потребують залучення інвестицій, здійснює підготовку та розповсюдження презентаційних матеріалів щодо інвестиційного потенціалу громади, здійснює пошук та інформування потенційних інвесторів.
1.11 Розробка проектів регуляторних актів,дотримання всіх етапів їх затвердження, план з проведення заходів з відстеження результативності прийнятих регуляторних актів , процес розроблення та затвердження регуляторних актів (внесення змін ).
1.12 Здійснює моніторинг задоволення потреб мешканців громади, розробляє заходи щодо стимулювання розвитку малого та середнього бізнесу.
1.13 Аналізує стан і тенденції економічного і соціального розвитку громади, бере участь у розробці пропозицій щодо розвитку споживчого ринку.
1.14 Бере участь в організації та проведенні нарад, семінарів, конференцій з економічних питань, у виставково - ярморочних заходах.
1.15 Готує дозволи на розміщення зовнішньої реклами.
1.16. За дорученням Керівництва здійснює інформаційне наповнення веб-сторінки з питань соціально-економічного розвитку на сайті Благодатненської сільської ради.
Умови оплати праці
Посадовий оклад - 7400.00 грн. , надбавка за вислугу років,
надбавка за ранг посадової особи місцевого самоврядування
(державного службовця), за наявності достатнього фонду оплати
праці - премія.
Інформація про призначення на посаду
Сільський голова після ознайомлення з наданою інформацією та документами проводить співбесіду з претендентами, для добору кандидатів для призначення на вакантну посаду провідного спеціаліста з питань соціально – економічного розвитку відділу бухгалтерського обліку та звітності Благодатненської сільської ради.
Після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на посаду провідного спеціаліста з питань соціально – економічного розвитку відділу бухгалтерського обліку та звітності Благодатненської сільської ради , на яку буле призначена особа відповідно до абзацу першого частини п'ятої статті 10 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» (без проведення
конкурсу), виникне обов'язковість оголошення та проведення
конкурсу на дану посаду у визначеному законодавством порядку.
Кваліфікаційні вимоги
Вища освіта не нижче ступеню бакалавра фінансово економічного
спрямування, вільне володіння державною мовою. Без вимог до
стажу роботи (досвід роботи за відповідним напрямком бажаним).
Перелік документів, необхідних для участі в співбесіді
- заповнена особова картка П2-ДС;
- документ, що підтверджує наявність громадянства України;
- копію документ про освіту;
- копію трудової книжки;
Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації, архівні довідки тощо).
Приймання документів від осіб, які бажають взяти участь у співбесіді, протягом 5 календарних днів з дня публікації оголошення, з 03 по 07 лютого 2025 року включно за адресою: вул..Ювілейна,16, до-16.00-год- 07 лютого 2025 року.
Вимоги до професійної компетентності
Вимога: Компоненти вимоги
Необхідні особистісні якості :
Комунікабельність, повага до інших, уважність і спостережливість, вміння працювати в стресових ситуаціях.
Необхідні ділові якості:
Діалогове спілкування, стресостійкість, вміння працювати в
команді, вміння ефективної координації з іншими, вміння надавати
зворотній зв'язок
Уміння працювати з комп'ютером:
Вільне володіння комп’ютерною та офісною технікою.
Професійні знання:
Знання чинного законодавства України у сфері
бухгалтерського обліку, звітності. кадрової роботи
та публічних закупівель
Вимога: Компоненти вимоги
Знання законодавства :
Закони України: «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про
службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання
корупції», «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в
Україні», «Про збір та облік Єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування», «Про податок з доходів фізичних осіб», «Про електронний цифровий підпис»,«Про публічні закупівлі». «Про організацію трудових відносини в умовах воєнного стану», Кодекс законів про працю України»
Місце, дата та час початку проведення співбесіди: с. Благодатне,вул..Ювілейна,16 , Первомайського району
Миколаівської області, зал засідань. Дата та час проведення
співбесіди буде додатково повідомлено.
Прізвище, ім'я та по батькові,
телефон особи, яка надає додаткову інформацію з питань
вакантної посади:
Спасенко Лідія Геннадіївна , секретар сільської ради тел.0978008211
РОЗПОРЯДЖЕННЯ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ПРО ДОБІР КАНДИДАТІВ