Оголошення про добір кандидатів для призначення на вакантну посаду провідного спеціаліста фінансового відділу Благодатненської сільської ради

Дата: 05.10.2023 09:35
Кількість переглядів: 160

Благодатненська сільська рада оголошує про наявність вакантної посали провідного спеціаліста фінансового відділу Благодатненської сільської ради -1(одна) штатна одиниця.

 

ОПИС ВАКАНСІЇ

 

Назва та категорія посади

                          Провідний спеціаліст фінансового відділу Благодатненської сільської ради. Посаду віднесено до сьомої категорії посад в

органах місцевого самоврядування

 

Посадові обов'язки

 

1) Забезпечення ведення бухгалтерського обліку відповідно до

національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку. а

також  інших нормативно-правових актів щодо ведення бухгалтерського обліку, в тому числі з використанням уніфікованої авоматизованої системи бухгалтерського обліку і звітності;

2) здійснення нарахування заробітної плати працівникам таперерахування податківі зборів (обов'язкових платежів) довідповідних бюджегів:

3) складання на підставі даних бухгалтерського обліку та своєчасне

поданняму фінансової та бюджетної звітності,

статистичної та податкової звітності в порядку, встановленому

законодавством;

4)складання бюджетних запитів. кошторисів, довідок про зміни

до кошторисів з розшифровками до них по Фінансовому відділу,формування юридичних і фінансових зобов'язань, платіжних інструкцій, підготовка документів для відкриття котлових,особових, реєстраційних та дохідних рахунків. щорічне наданнядо ГУ ДКСУ мережі на відповідний рік відповідно до чинного законодавства.

5) проведення інвентаризації грошових, товарно-матеріальних цінностей, основних фондів, розрахунків і здійснення платіжних зобов'язань;

б) підготування даних для включення їх до фінансової звітності, складання окремих її форм,а також форм іншої періодичної звітності, яка грунтується на даних бухгалтерського обліку;

7) приймання участі у підготовці пропозицій щодо внесення змін до обраної облікової політики. Удосконалення внутрішньогосподарського (управлінського) обліку та правил документообігу:

- розроблення додаткової системи рахунків і регістрів аналітичного обліку, звітності і контролю господарських операцій;

- забезпечення збереження майна, раціонального та ефективного використання матеріальних. трудових і фінансових ресурсів,залучення кредитів та їх погашення, регулювання діяльності підприємства та інших питань, пов'язаних з інформацією про фінансове становище підприємства та результати його діяльності;

8) проведення роботи з обчислення стажу роботи та служби в органах місцевого самоврядування, з встановленням надбавок за вислугу років та наданням відпусток складення графіку відпусток працівників Фінансового відділу, проведення іншої роботи, пов'язаної із  застосуванням законодавства про працю та службу в органах місцевого самоврядування;

9) виконання функцій уповноваженої особи з питань організації та проведення спрощених закупівель, інтересах Фінансового відділу відповідно до Положення про уповноважену особу;

10) виконання інших доручень начальника Фінансового відділу в межах його компетенції.

Умови оплати праці

Посадовий оклад - 4900.00 грн. надбавка за вислугу років.

надбавка за ранг посадової особи місцевого самоврядування

(державного службовця), за наявності достатнього фонду оплати

праці - премія.

Інформація про призначення на посаду

Сільський голова після ознайомлення з наданою інформацією та документами  проводить співбесіду з претендентами, для добору кандидатів для призначення на вакантну посаду провідного спеціаліста Фінансового відділу Благодатненської сільської ради.

 

Після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на посаду провідного

спеціаліста Фінансового відділу Благодатненської сільської ради, на яку буле призначена особа відповідно до абзацу першого частини п'ятої статті 10 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» (без проведення

конкурсу), виникне обов'язковість оголошення та проведення

конкурсу на дану посаду у визначеному законодавством порядку.

Кваліфікаційні вимоги

Вища освіта не нижче спупеня бакалавра фінансово економічного

спрямування, вільне володіння державною мовою. Без вимог до

стажу роботи (досвід роботи за відповідним напрямком бажаним).

 

Перелік документів, необхідних для участі в  співбесіді

 

-заповнена особова картка П2-ДС;

- документ, що підтверджує наявність громадянства України;

- копію документ про освіту;

- копію трудової книжки;

Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації, архівні довідки тощо).

Приймання документів від осіб, які бажають взяти участь у співбесіді, протягом 5 календарних днів з дня публікації оголошення,з 05жовтня по 09 жовтня включно за адресою: вул..Ювілейна,16, до-16.00-год-09 жовтня 2023 року.

Вимоги до професійної компетентності

Вимога:                    Компоненти вимоги

Необхідні особистісні якості :

Комунікабельність, повага до інших, уважність і спостережливість

Необхідні ділові якості:

Діалогове спілкування, стресостійкість, вміння працювати в

команді, вміння ефективної координації з іншими, вміння надавати

зворотній зв'язок

Уміння працювати з комп'ютером:

Вільне володіння комп’ютерною та офісною технікою.

Професійні знання:

Знання чинного законодавства України у сфері

бухгалтерського обліку, звітності. кадрової роботи

та публічних закупівель

Вимога:     Компоненти вимоги

Знання законодавства :

Закони України: «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про

службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання

корупції»., «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в

Україні», «Про збір та облік Єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування», «Про податок з доходів фізичних осіб», «Про електронний цифровий підпис»,«Про публічні закупівлі». «Про організацію трудових відносини в умовах воєнного стану», Кодекс законів про працю України»

Місце, дата та час початку   проведення співбесіди:  с.Благодатне,вул..Ювілейна,16 ,Первомайського району

Миколаівської області, зал засідань. Дата та час проведення

співбесіди буде додатково повідомлено.

Прізвище, ім'я та по батькові,

телефон особи, яка надає додаткову інформацію з питань

вакантної посади:

 

Бібова Раїса Миколаївна, начальник фінансового відділу тел.0977539249


« повернутися

Код для вставки на сайт

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь