Наводимо відповіді на типові питання, які виникають при наданні субсидій

Дата: 05.12.2022 11:11
Кількість переглядів: 105

1. Якими нормативними актами регулюється питання надання житлових субсидій?

Основні нормативні документи:

Положення про порядок призначення житлових субсидій, затверджене Постановою Кабінету МіністрівУкраїни від 21.10.1995 848 "Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива" (зі змінами), постанова Кабінету Міністрів України від 27.07.1998 1156 "Про новий розмір витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива у разі надання житлової субсидії", постанова Кабінету Міністрів України від 06.08.2014 409 "Про встановлення державних соціальних стандартів у сфері житлово-комунального обслуговування"; постанова Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 632 "Деякі питання виплати державної соціальної допомоги".

2. Хто призначає житлові субсидії?

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.09.2022 №1041 «Деякі питання надання житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу Пенсійним фондом України» до 30 листопада 2022 року включно субсидії призначали структурні підрозділи з питань соціального захисту населення; починаючи з 1 грудня 2022 року — органи Пенсійного фонду України.

3. Куди звертатися за призначенням житлової субсидії?

З 1 грудня подати документи на призначення житлових субсидій та пільг до органів Пенсійного фонду України можна декількома способами, в залежності від того, який є зручнішим:

 

 

– особисто, звернувшись до обраного сервісного центру Пенсійного фонду

України;

– поштою, на адресу органу Фонду;

– або online – через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України чи мобільний застосунок Пенсійний фонд.

Крім того, як і раніше, можна подавати документи на призначення субсидій до уповноважених посадових осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідних територіальних громад, центрів надання адміністративних послуг та через портал Дія.

4. Чи потрібно людям, яким субсидії було призначено органами соціального захисту повторно звертатись органів Пенсійного фонду України?

Тим людям, яким субсидії були раніше призначені органами соціального захисту населення, повторно звертатися до органів Пенсійного фонду України не потрібно: призначені виплати будуть надходити до завершення опалювального періоду – того строку, на який органи соціального захисту населення призначили таку виплату. Водночас, якщо у одержувачів виникли обставини, які впливають на розмір чи право на виплату призначеної субсидії, вони мають повідомити про це органи Пенсійного фонду України.

5. Які документи подаються при зверненні за субсидією?

Для оформлення субсидії подається Заява про призначення та Декларація про доходи і витрати за встановленими формами, які потрібно заповнити та подати до уповноваженого органу. При цьому оформити і подати їх можна як в паперовому, так і електронному вигляді.

У разі необхідності можуть надаватись додаткові документи та відомості, які впливають на визначення права на отримання виплат. Здебільшого, це стосується осіб, які проживають не за адресою, за якою прописані, або прописані не за адресою, за якою проживають.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь