A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Благодатненська громада
Миколаївська область, Первомайський район

Щодо захисту прав споживачів

Дата: 06.10.2021 15:17
Кількість переглядів: 581

      Відповідно до статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» рекомендує звернути увагу на питання пов’язані з покупкою неякісних товарів, захисту своїх прав.

     Виявивши протягом встановленого гарантійного строку недоліки, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:

  • пропорційного зменшення ціни;
  • безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
  • відшкодування витрат на усунення недоліків товару
  • розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
  • заміну товару на такий же або аналогічний.

       У разі придбання споживачем непридатного харчового продукту, продавець зобов’язаний замінити його, або повернути споживачеві сплачені ним кошти. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору – в інший строк за домовленістю сторін, не пізніше ніж протягом 7 днів. Якщо ж продавець відмовляється повернути гроші за неякісний товар, потрібно звертатися до Головного управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області, просп. Центральний, 288, м. Миколаїв, 54003,  тел. (0512) 24-00-23, (0512) 24-19-45, dpssmykolayiv@dpssmk.gov.ua Там Вам допоможуть скласти заявку і приймуть її на розгляд. Але, тільки при наявності чека або товарної накладної.

      Не нехтуйте своїми правами, будьте обачними а саме:

  • купуйте товари в тих торгових точках, які видають чеки або товарні накладні, і обирайте продукцію відомих компаній.
  • якщо товар не підходить за якістю або іншими параметрами, займайте активну позицію в питанні його повернення або обміну. При цьому пам’ятайте  про такі моменти:
  • у разі купівлі неякісного товару дзвоніть на гарячі лінії магазину і виробника продукції. Часто проблему вдається вирішити на цьому етапі.
  • при відмові магазину повернути гроші за неякісний товар пишіть скаргу в Держпродспоживслужбу або звертайтеся в суд;
  • протягом двох тижнів зберігайте чеки від покупок і упаковку;
  • уважно обирайте інтернетмагазини, купуйте у тих, де є відгуки покупців, склади і точки видачі товарів.
  • намагайтеся в інтернеті не купувати з передоплатою.

« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано