Щодо захисту прав споживачів

Дата: 06.10.2021 15:17
Кількість переглядів: 798

      Відповідно до статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» рекомендує звернути увагу на питання пов’язані з покупкою неякісних товарів, захисту своїх прав.

     Виявивши протягом встановленого гарантійного строку недоліки, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:

  • пропорційного зменшення ціни;
  • безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
  • відшкодування витрат на усунення недоліків товару
  • розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
  • заміну товару на такий же або аналогічний.

       У разі придбання споживачем непридатного харчового продукту, продавець зобов’язаний замінити його, або повернути споживачеві сплачені ним кошти. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору – в інший строк за домовленістю сторін, не пізніше ніж протягом 7 днів. Якщо ж продавець відмовляється повернути гроші за неякісний товар, потрібно звертатися до Головного управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області, просп. Центральний, 288, м. Миколаїв, 54003,  тел. (0512) 24-00-23, (0512) 24-19-45, dpssmykolayiv@dpssmk.gov.ua Там Вам допоможуть скласти заявку і приймуть її на розгляд. Але, тільки при наявності чека або товарної накладної.

      Не нехтуйте своїми правами, будьте обачними а саме:

  • купуйте товари в тих торгових точках, які видають чеки або товарні накладні, і обирайте продукцію відомих компаній.
  • якщо товар не підходить за якістю або іншими параметрами, займайте активну позицію в питанні його повернення або обміну. При цьому пам’ятайте  про такі моменти:
  • у разі купівлі неякісного товару дзвоніть на гарячі лінії магазину і виробника продукції. Часто проблему вдається вирішити на цьому етапі.
  • при відмові магазину повернути гроші за неякісний товар пишіть скаргу в Держпродспоживслужбу або звертайтеся в суд;
  • протягом двох тижнів зберігайте чеки від покупок і упаковку;
  • уважно обирайте інтернетмагазини, купуйте у тих, де є відгуки покупців, склади і точки видачі товарів.
  • намагайтеся в інтернеті не купувати з передоплатою.

« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь