Щодо захисту прав споживачів
Відповідно до статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» рекомендує звернути увагу на питання пов’язані з покупкою неякісних товарів, захисту своїх прав.
Виявивши протягом встановленого гарантійного строку недоліки, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:
- пропорційного зменшення ціни;
- безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
- відшкодування витрат на усунення недоліків товару
- розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
- заміну товару на такий же або аналогічний.
У разі придбання споживачем непридатного харчового продукту, продавець зобов’язаний замінити його, або повернути споживачеві сплачені ним кошти. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору – в інший строк за домовленістю сторін, не пізніше ніж протягом 7 днів. Якщо ж продавець відмовляється повернути гроші за неякісний товар, потрібно звертатися до Головного управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області, просп. Центральний, 288, м. Миколаїв, 54003, тел. (0512) 24-00-23, (0512) 24-19-45, dpssmykolayiv@dpssmk.gov.ua Там Вам допоможуть скласти заявку і приймуть її на розгляд. Але, тільки при наявності чека або товарної накладної.
Не нехтуйте своїми правами, будьте обачними а саме:
- купуйте товари в тих торгових точках, які видають чеки або товарні накладні, і обирайте продукцію відомих компаній.
- якщо товар не підходить за якістю або іншими параметрами, займайте активну позицію в питанні його повернення або обміну. При цьому пам’ятайте про такі моменти:
- у разі купівлі неякісного товару дзвоніть на гарячі лінії магазину і виробника продукції. Часто проблему вдається вирішити на цьому етапі.
- при відмові магазину повернути гроші за неякісний товар пишіть скаргу в Держпродспоживслужбу або звертайтеся в суд;
- протягом двох тижнів зберігайте чеки від покупок і упаковку;
- уважно обирайте інтернетмагазини, купуйте у тих, де є відгуки покупців, склади і точки видачі товарів.
- намагайтеся в інтернеті не купувати з передоплатою.