ПАМ'ЯТКА ДЛЯ СПОЖИВАЧА (якщо ваші права порушені).

Дата: 31.03.2021 16:04
Кількість переглядів: 705

ПАМ'ЯТКА ДЛЯ СПОЖИВАЧА (якщо ваші права порушені).

 

      Відповідно до статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» (далі – Закон), у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків придбаного взуття споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:

     1) пропорційного зменшення ціни;

     2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;

     3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

     У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, у порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:

      1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;

      2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.

     Істотний недолік - недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:

     а) він взагалі не може бути усунутий;

     б) його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;

     в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.

      З огляду на вищезазначене, споживач подає письмову заяву на ім’я суб’єкта господарювання, в якій викладає суть питання. Суб’єкт господарювання повинен зареєструвати заяву споживача. Якщо суб’єкт господарювання відмовляє споживачу у реєстрації його заяви, споживач направляє звернення поштою з повідомлення про вручення.

     Положеннями Закону, передбачено, що вимоги споживача розглядаються після пред'явлення споживачем розрахункового документа, а щодо товарів, на які встановлено гарантійний строк, - технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу.

     Крім того, в разі порушення ваших прав, як споживача ви маєте право звернутися до суду або до Головного управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області 54003, Миколаївська обл., м. Миколаїв, пр. Центральний, 288, тел. (0512) 24-00-23, e-mail: dpssmykolayiv@dpssmk.gov.ua

     Згідно зі ст. 5 Закону України «Про звернення громадян», звернення може бути усним чи письмовим.

     Усне звернення викладається громадянином на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв’язку через визначені контактні центри, телефонні "гарячі лінії" та записується (реєструється) посадовою особою.    

      Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).

     У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

       При зверненні до Держпродспоживслужби подаються наступні документи:  

     - звернення;

      - копія звернення до суб’єкта господарювання,

     - копія документу, який засвідчує факт придбання продукції;

     - копія технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу;

     - інші документи, які стосуються розгляду звернення.   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗРАЗОК

Начальнику Головного управління

Держпродспоживслужби

в Миколаївській області

Мельникову Денису Юрійовичу

Громадянина Іванова Івана Івановича

55000, м. Южноукраїнськ,

вул. Соборна, буд 1, кв. 1

Тел.: (067) 111-11-11

E-mail: ivanov@ukr.net

 

 

 

СКАРГА

 

«___»__________ 20___ року мною за адресою: __________, у магазині «__________» ФОП __________ (або ТОВ «__________») було придбано __________ вартістю ___ грн. ___ коп.

У період гарантійного терміну продукція втратила якість (виникли недоліки) __________. Звернувшись до магазину, продавець мені відмовив у проведенні гарантійного ремонту __________ (копія звернення додається).

У зв’язку з чим, прошу розглянути мою скаргу по суті та вирішити питання щодо проведення гарантійного ремонту (повернення коштів) за товар, який не відповідає якості.

Додатки:

  • Копія звернення до суб’єкта господарювання;
  • Копія документу, який засвідчує факт придбання продукції;
  • Копія технічного паспорта;
  • Тощо.

 

«___»__________ 20___ року                                                                                   Підпис

 

Я, __________________________________________________________________

даю згоду на обробку моїх персональних даних у Головному управлінні Держпродспоживслужби в Миколаївській області відповідно до вимог Закону України від 01.06.2010р. № 2297-VI «Про захист персональних даних».

Забороняю надавати інформацію третім особам без моєї згоди.

«__» __________ 20__рок __________ __________________________________                                              (підпис)                                            (прізвище, ініціали)

________________________________________________________________________________________________

Примітка. Електронне звернення, якщо воно надсилається без використання електронного цифрового підпису, повинно ма


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь