Як здійснювати оплату за спожиту електроенергію?

Дата: 05.02.2019 10:45
Кількість переглядів: 1339

 

Побутові споживачі продовжують здійснювати оплату спожитої електричної енергії за діючими тарифами на електричну енергію, які не зміненні і до складу яких входить вартість послуг із розподілу. 
Нагадуємо, що з 01.01.2019 року тариф для побутових споживачів не змінився (не збільшився) і надалі регулюється Державою.

На теперішній час діє тариф:
• за обсяг, спожитий до 100 кВт/год. електроенергії на місяць – 0,90 грн. за 1 кВт*год.; 
• за обсяг, спожитий понад 100 кВт/год. електроенергії на місяць - 1,68 грн. за 1 кВт*год.; 
(в том числі тариф на послуги з розподілу електричної енергії 0,76940 грн. за кВт*год).

Жодних додаткових платежів здійснювати на потрібно.

Звернути увагу необхідно на те, що всі розрахунки за спожиту електроенергію з січня 2019 року проводяться через постачальника електроенергії ТОВ "Миколаївська електропостачальна компанія".
Якщо Ви здійснюєте оплату через банківські установи або інтернет — банкинг необхідно зазначити нові реквізити компанії Постачальника. Реквізити є на сайті ТОВ "Миколаївська електропостачальна компанія" - https://elektropostach.mk.ua/, а також зазначені в рахунках – повідомленнях по оплаті за січень 2019 року, які надіслані на адреси споживачів. 
Одночасно повідомляємо, що в терміналах банків АТ "Ощадбанк" та АТ КБ "Приватбанк" вже наявні реквізити для оплати послуг ТОВ "Миколаївська електропостачальна компанія".
В рахунку – повідомлені зазначений рекомендований аванс, який в грошовому еквіваленті відповідає фактичному споживанню електроенергії в грудні 2018 р. Фактична сума оплати з врахуванням фактичного споживання зазначається в умовному квадраті рахунку – повідомлення поряд зі словами "сплачено".

Як дізнатися номер свого особового рахунку?

Номер особового рахунку споживача змінюється з 01.01.2019 і зазначений у правому верхньому боці рахунку – повідомлення за січень 2019 (номер особових рахунків вказаних на абонентських книжках АТ "Миколаївобленерго" більше не застосовується з 01.01.2019). 
Дізнатися номер свого особового рахунку також можливо у відділеннях АТ КБ "Приватбанк", відділеннях АТ "Ощадбанк" або за номером багатоканального телефону Колл-центру ТОВ "Миколаївська електропостачальна компанія" – 0-800-201-001 (дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів безкоштовні).
Для звернень споживачів у ТОВ "Миколаївська електропостачальна компанія" працює колл-центр за номером +0 800-201-001. 
Пам’ятайте, колл-центр працює у режимі Компанії: 
Понеділок-четвер (з 8-00 до 17-00) 
П’ятниця (з 8-00 до 16-00)
Обідня перерва (з 12-00 до 12:48)

Як повернути передплату наявну станом на 01.01.2019?

Споживачам, які станом на 01.01.2019 мають переплату за спожиту електроенергію, необхідно звернутися до АТ "Миколаївобленерго" із письмовою заявою про повернення грошових коштів (зразок заяви та перелік документів, необхідний для повернення коштів можна дізнатися на сайті АТ "Миколаївобленерго"). 
Звертаємо увагу, що грошові кошти будуть повернуті безпосередньо споживачу на його банківський рахунок.

Як передавати показники електролічильників?

Щомісячна передача показників електричної енергії здійснюється споживачами на адресу Колл-центру АТ «Миколаївобленерго», як оператора системи розподілу, як це здійснювалося раніше (через sms, Колл-центр - 0800504001 або особистий кабінет).

Щомісячна передача показників електричної енергії здійснюється споживачами на адресу Колл-центру АТ "Миколаївобленерго", як оператора системи розподілу, як це і здійснювалось раніше (через - sms, Колл-центр - 0800504001 або особовий кабінет).

 

Начальник відділу містобудування,

архітектури, житлово-комунального

господарства, розвитку інфраструктури та

з питань цивільного захисту райдержадміністрації                              С.ГОРБЕНКО


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь